7 Mart 2016 Pazartesi

COLLEEN FAR PALETİ

Merhabalar...  Colleenin far paletinten bahsedeceğim bugün.  Bu palet mat bir palet daha doğal yapısı olduğundan çok severek kullanıyorum.  Aslında çok pahalı bir palet değil :)  16 tl gibi bir fiyata almıştım.  Fiyatına göre başarılı bir ürün oldu. Günlük kullanımda çok uygun  aşırı pigmetleri olup simleri ve parlaması yok.  Bu yüzden gayet doğal renkleri ve yapısı var.  Ilk beyaz rengi genelde aydınlatıcı olarak uyguluyorum.  Çok renkli olan pembe turuncu mavi tonlarını hiç kullanmıyorum diyebilirim.  Daha doğrusu yakıştıramıyorum kendime :)  kendimde daha çok toprak reklerini yakıştırıyorum.  En çok kullandığım ilk dört sıra en çok beğendiğim renkler. Gölge yapmak için genelde kahverengi en koyusunu uyguluyorum. Bir yıldır ancak bu kadar bitirebildim :)  o kadar çok far kullanıyorum ki bu aynı markanın ikinci paleti onunla ilgilide yorumlarımı yazarim mutlaka..  Baz kullanmama rağmen gün boyu bozulma yaşamadım.  Belkide benim cildimden dolayıdır.  Çoğu insanda hemen birkaç saatte uçup gidiyor :)  çok şükür ben o sorunu yaşamadım.  İki adet küçük kendi fırçası vardı ama her palette olduğu gibi çıkarmışım onları kullanmayı sevmiyorum.  Kendi fırçalarımla uyguluyorum.  Daha doğal dokunuşlar sağlıyorum..  ☺  tam olarak 21 renge sahip ama ben en fazla beş yada altı rengi uyguluyorum. Bu palet hakkında çokta bahsedeceğim bişey kalmadı sanırım ☺ severek kullandığım doğal görünümlü bir palet tavsiye ederim.
Sevgiyle kalın ☺ ☺ ☺



Modalizalifess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder