6 Şubat 2016 Cumartesi

MAC EYE SHADOW FARD A PAUPİERES



Benim aşık olduğum MAC EYE SHADOW FARD A PAUPİERES Far paletinten bahsedeceğim. İki yıl oldu bu palet ile tanışalı qörür qörmez ambalajına vuruldum resmen. Mac markasında başka bir paletim yok. Bu markadaki ilk paletim tekrar alır mıyım bilmiyorum. Çünkü dünyaca ünlü bir marka ve fiyatı oldukça pahalı bir ürün. Bu mac ürünlerinde dikkat edilmesi gereken bir şey var ÖNEMLİ!!   olan bu markadaki ürünler 80-100 civarında veya daha üstü bu markanın 15-20 gibi komik fiyatlara satılıyor.  Çünkü orjinal deqil çoğu insana gümrük vergisinden geçmediği için deniliyor ama o kadar fark olmaz.  Yani uygun fiyatlı ama orjinal ürün kullanmak cilt göz ve dudak açısından daha sağlıklı diğer orjinal olmayanların içinde ne gibi kimyasallar ve pigmentlerin olduğunu bilmiyoruz ve zararlı etkenlerin mağduru olup cilt bozukluğu yaşayanlar var şiddetle kınıyorum gerçekten.  Sırf isim için cildinizi çöpe atmayın her insan dünyaca ünlü bir marka kullanmak zorunda değil. Herkez kendi bütçesine uygun kaliteli ama orjinal ürün kullanmak daha sağlıklı sonuç verecektir.  Renkleri ve ambalajını çok sevdim. Dışında kağıt sert bir kutu içinde. Bu ürünü yaklaşık 120 tl küsuratta almıştım bu fiyata değdi mi?  Evet değdi içindeki pigmentler oldukça diğerlerine göre daha güzeldi ve gece sonuna kadar herhangi bir bozulma yaşamadım ve gözümün katlanma bölgesinde bozulmalar yaşamadım. Kalıcılığı gayet güzel.




Kutusunun içerisinde ki kısım bu şekilde. Be kutusunun içerisinde saklıyorum genelde zarar görmesini istemiyorum. Ambalajı gerçekten çok sağlam diğer paletlere göre özellikle tam katlanma eklem yerleri gayet sağlam açılıp kapanması sırasında bir zorlanma yaşatmıyor.




İşte en çok sevdiğim bölümü iki katlı olması. Bu yüzden çok sevdim bu paleti. İlk tonlarında gri tonları var. İkinci kısmında ise toprak tonlarında renkleri var. İki bölümde de aynasının olması çok güzel. Aynaları da oldukça sağlam. Ve dışarda makyaj yaparken rahat bir kullanım sağlıyor.




Ilk bölümünde gri tonları yer alıyor. En koyudan açığa doğru renkleri var. Kendiliğinden fırça ile geldi bana üst kısımda iki tane vardı yalnız zorda kalmadıkça kullanmıyorum. Harici fırçaları tercih ediyorum.  Bu renkleri be kendimde yakıştıramıyorum açıkçası beni açmıyor. O yüzden kullanmadım. Bu bölümü.




Cildimde uyguladım. En koyudan açığa doğru pigmentleri gayet güzel :)  yumuşak bir dokusu var sürüldüğü anda.




İkinci bölüm ise benim en sevdiğim ve kendime en çok yakıștırdıgım bir bölüm oldu. En koyu rengi daha çok kullanmışım. Ela, bal ve kahverengi gözde gayet hoş bir qörünüm sağlıyor. Diger tonlarda ilerledikçe genellikle pastel açık tonları var bunlarda günlük kullanımda oldukça rahat bir kullanımı var. En açık beyaz olanı ise ben kaş altlarıma uyguluyorum. Aydınlatıcı olarak kullanıyorum. İkinci bölümün aynası daha yatık olabiliyor. En çok zaten ikinci bölümün aynasını kullanıyorum. Birinci kısım yarısı kadar açılıyor ama ikinci kısım daha fazla açılıp kolay kullanılabiliyor. Ayna ve ambalajı o kadar sağlam ki düşürdüm Bana mısın demedi :) 




Cildimede uyguladım ikinci bölümdekileri bunlarda birbirine yakın tonlarda flaştan umarım belli oluyordur. Tam da beni yansıtan renkler :) 





Arka ambalajında 02 numara ile bu tonlara ulaşabilirsiniz. Fiyat olarak daha indrimli mağazalarda bulabilirsiniz. Ben indirimsiz merak ettiqim üzere aldım. Pahalı bir ürün ama karşılığını da vermiyor değil :)  

Sevgiyle kalın ☺ ☺ ☺



Modalizalifess


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder