5 Mart 2016 Cumartesi

AVON CALMİNG EFFECTS FOUNDATION


Avon calming effects fondoten Geçen yılın Şubat ayı kataloğunda indirimde 15 tl' idi sanırım.  Çünkü toplu yapmıştım alışveriş.  Bu ürünün tam olarak beş tonu var.
. Ivory
. Almond
. Cream
. Honey
. Warmest brige
Bendeki ıvory bana çok uydu.  Daha öncelerinde bu ürünü kullanmamıștım. İlk kullanımım deneneme göre gayet memnun kaldım. 



Pompalı şişeside oldukça şişesi de oldukça kullanışlı istediğiniz oranda sıkıp kullanılabilir. Ve ağız kısmındaki sıkılan yerin deliği çok dar olduğu için az gelmesi hoşuma gitti. Çok fazla ürün almayı sevmiyorum hemde ziyan oluyor.  Az ürün alıp ihtiyacım oldukça kullanmayı seviyorum. 


30ml lik ürün oldukça yumuşak ve hafif bir yapısı var. Nokta nokta uygulayıp fırça ile dağıtıyorum. Yüzümde maske qibi ağır kalmıyor. Gayet doğal bir bitişi var kapatıcılıgı orta derecede.  Ama çokta sorunlu cildim olmadığı için sıkıntı yaşamadım bana göre kapatıcılıgı iyi.  Koku olarakta beni aşırı rahatsız etmiyor çok hafif çünkü :)
Avon temsilcilerinden bulabilirsiniz rahatlıkla :)
Sevgiyle kalın ☺ ☺



Modalizalifess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder