5 Şubat 2016 Cuma

CLEAR KEPEĞE KARŞI ETKİLİ BESLEYİCİ ŞAMPUANI



Clear kepeğe karşı etkili besleyici şampuanı Temmuz ayında denemek için aldım.. Daha önce Pantene yağ terapisi kullanıyordum. Altı ay kullandım ve bende bir kural vardır bir şampuanı altı yedi aydan fazla kullanmıyorum. Çünkü doktorumunda bahsettiği gibi saç alışıp artık etkisini qöstermezmiș.  Bende altı yedi aya bir değişiklik yapıyorum. Açıkçası clear daha haff yapılı birazdaha fresh ve diplerinin sanki daha iyi bir şekilde temizlendiqini hissettim.  Diplerimde bir ağırlașma olmadı.  Bu serinin diger farklı olanları da var ben ilk bu NUTRIUM10 serisini tercih ettim..  Kokusu inanılmaz güzel :)  rahatlatıcı etkisi var :)   saçlarımda bir ağırlık hissetmedim Pantene kullanırken alıştıktan sonra ağırlık hissettim :)  şuan için clear da bu sorunu yaşamadım.  Tam yedinci ayındayım şuan :) 





Şimdi neler vaatleri neler onları inceleyelim.. 

*saç telini güçlendirir ve dökülmeyi engellemeye yardımcı olur. 

*kepek sorunu ortadan kaldırdığını vaat ediyor gerçekten de tek kullanımda kepekten eser kalmıyor :)  

*içerisinde bulunan GİNSENG özű ile saçları diplerden ucuna güçlendirerek saç dökülmesini engellemeye yardımcı olur. 

Kullanım :

Islak saça uygulayın,  saç derisine masaj  yapın vr durulayın.  

*epidermal seviyede klinik teste göre,  kepek önleyici olmayan şampuanla karşılaştırıldıgında

*kopmaya bağlı saç dökülmesi,  kremsiz şampuanla karşılaştırıldıgında düzenli kullanıldığında gözle görünür. Kepeği önlemeye yardımcı olur


İçindekiler: 

Aqua,  sodium, laureth sulfate,  dimethiconol, cocamidopropyl betaine,  dimethicone,  zinc pyrithione,  sodium chloride,  parfum,  carbomer,  sodium hydroxide,  DMDM hydantoin,  citric acid,  Guar hydroxypropyltrimonium chlorife,  Tea-dodecylbenzenesulfonate,  zinc sulfate,  ppg-12 poloxamer 407.laureth-23,  laureth-4,  peg-4, xanthan gum,  Glycerin, zinc gluconate,  propylene, Glycol,  panthenol, sodium benzoate,  phenoxyethanol,  sodium polynaphthalenesulfonate,  helianthus annus, seef oil,  hydrolyzed collagen,  tovopheryl acetate,  climbazol,  methylisothiaxlinone,  lysine hcı,  cellulose Gum, ,  panax Ginseng root ecract, lactic acid, pantolactone, pyridoxine HCı,  sodium ascorbyl phosphate,  potassium sorbate,  methylchloroisothiazolione,  alpha-ısomethyl lonone,  benzyl salicylate,  butylphenyl methylpropional,  coumarin,  hexyl cinnamal,  limonene,  linalool, cı 17200


So


Ürün arka kısmındaki 12m yani 12 ay sürede geçerli.  Tamamı 650ml :)  


Eğer kepek ve dökülmeyi engellemeye yardımcı bir şampuan arıyorsanız CLEAR derim :)  

Fiyatı da gayet uygun 12 tl gibi fiyatta alabilirsiniz 

Diğer serilerini kullandığımda mutlaka yazacağım. 

Takipte kalın. 

Sevgiyle kalın ☺ ☺ ☺



Modalizalifess


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder