3 Şubat 2016 Çarşamba

Redist argan yağı serumu



Merhaba ☺ Benim Aralık ayında tanıştığım muhteşem bir yağdan bahsedicem bugün.. Bu yağ ile tanışmam bir anlık oldu.  Kuaföre birkaç soru sormak istedim.  O sırada bana bu ürünü önerdi.  Saçlarım yanık değildi yalnız uç kısımları hafif yıpranmıştı ve bir cm aldırdım sonra da bu yağı aldım güvenebilirsin bir ayda düzene girecek dedi :) ve dediqi gibide oldu saçlarım neme doydu :)  uçlarındaki kuruluktan eser kalmadı :) 




Ürün ambalajı sert bir plastik cam olanda var aslında ama bu serum niteliginde.. 100 ml ve altı yedi ay veya daha fazla gideceğini düşünüyorum. Ben Aralık ayından beri kullanmama rağmen yarısı olmadı bile :) pompalı yapısı ilede kolay kullanım sağlıyor.  Bereketli bir ürün :)




Şeffaf renksiz bir yapısı var. Hafif bir turunculuk var ama.  Ben her kullanımda iki pompa sıkıyorum yetiyor bütün saç uçlarıma diplere uygulanmıyor tabiki :) 




Ürünün neler vaat ettiqine bakalım.
. Gerçek argan yağı kullanılarak üretilen özel formülü ile saç ve saç uçlarını besleyerek derin bir nemlendirme ve komple bakım sağlar.
. Saç diplerine uygulanmaz.
. Saçları pürüzsüzleștirerek parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.
. Fön mașa gibi şekillendiricilerin ve güneş ışınları gibi çevresel etkilerin verdiği hasarlara karşı koruma sağlar.
. Kırılma ve elektriklenme problemini ortadan kaldırır.
. Tüm saç tipleri için uygundur.


Nasıl kullanılır???
Yıkanmış ve havlu ile nemi alınmış saça fındık büyüklüğünde serumu avuç içinizde yayarak, eşit biçimde uygulayınız. Saçın uzunluğuna ve kalınlığına göre miktarı arttırabilirsiniz. Sonrasında daha pürüzsüz saçlar için fön çekebilirsiniz veya kıvırcık saçları kontrol altına almak için kurumaya bırakabilirsiniz. Gün içerisinde kuru saça da uygulama yapabilirsiniz.  Serumu kullandıktan sonra saçı durulamayınız. 


Sonuç olarak aylardır favori saç bakım ürünüm oldu  öncesinde Pantene in argan yağını kullanıyordum ama bu ürün hem uygun hemde etikisini çabuk gördüm :)  bu ürünün birçok yağı serumu şampuanı ve maskesi bulunuyor tüm kuaförlerden temin edilebilir :)  ben sırasıyla diğer ürünleri de kullanıp inceledikten sonra sizlerle paylaşacağım.  Peki sizin qörüșleriniz neler? 
Sevgiyle kalın ve redist ürünlerine şans verin derim ☺☺



Posted via Blogaway


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder