6 Mart 2016 Pazar

LOREAL PARIS ELSEVE NUTRI - GLOSS SAÇ KREMİ



Mutlu bir haftasonuna geldik :)  genellikle pazarları fazla blog yazmaya bulamam ama bu hafta vakit buldum.  Diğer yazılarıma baktığımda saç bakımı hakkında çokta yazım yoktu.  Bugünde saç bakım ürünü olarak kullandığım LOREAL PARIS ELSEVE NUTRI-GLOSS SIVI SAÇ KREMİNDEN bahsedeceğim.  Genel  olarak bu tür bakım kremlerinin yapısı hemen hemen birbirine benziyor.  Önce firmanın vaat ettiklerinden ürünün özelliklerinden bahsedip en son kendi görüşlerimi belirteyim.
*saçları cansızlașıp, parlaklığını yitirmiş saçlara iyi gelir. 
*hergün saçları kolayca taramak ve saçlarınızı ağırlaştırırmadan hızlıca bakım yapmayı sağlar.
* İnci proteni içeren formül saça nüfus eder.  Ve saç tellerini ağırlaştırırmadan saçı kökten uca dengeli olarak besler.  Ultra ince ve mikro dağılabilen formülü kalıntı bırakmadan anında saçın dokusuna nüfus eder. 
*saçınızı ağırlaștırmadan kolayca taranabilir.
* kontrol altında ve kolay şekil verilebilir hale gelir. 
* kusursuzca beslenen saç teliniz ışığı yakalayarak daha iyi bir şekilde yansıtır.
* saçlarınız hafif ve yumuşak kalır.  Parlaklığı artar. 
* Yıkanmış nemli saça özellikle saç boylarına ve uçlarına yoğunlaşarak sıkın.
*saçları kontrol altına almak ve canlandırmak için kuru saç üzerine de kullanılabilir. 
* durulanmaz günlük kullanıma uygundur.
* 200 ml'lik bir ürün 
* 12M yani on iki aylık bir süresi var. 







Ambalaj kısmı pompalı yani fıs fıs sprey şeklinde olması çok iyi sebebi ise diğer bakım kremlerinin şekli tüp şeklinde ve birden fazla  ürün gelebiliyor.  O zaman hepsini uygulayamadıgımdan ziyan oluyor.  Bu şekilde daha kolay kullanım sağlıyor.  200 ml'lik olması yaklaşık vaat ettiği gibi bir yıl dayanıyor.  Tabi kullanım şekline göre değişir bir buçuk yıl qibi bir sürede dayanır :)  saçları evet kolay tarama sağladığı doğru diğer saç kremlerini değilde bu kremleri tercih ediyorum.  Onlarda bir ağırlașma yaşıyorum.  Ama bu sıvı saç kremlerinde o sorunu yaşamadım.  Gayet hafif ağırlık ve yağlanma yaşatmıyor.  Herhanqi bir yan etkisini görmedim.  Fiyatı ise 17-18  tl civarında var.  Fiyatına göre başarılı bir ürün ağırlık yapmaması ve uzun süre dayanması güzel kremsi ürünleri açıkçası beğenmiyorum ben ama bu tarzda sıvı saç kremleri denemeye değer :)  ilk olarak kullandım bu markayı daha öncesinde gliss kullandım bende ki cansız ve parlaklığını yitirmiş olanı aldım diğer farklı ürünleri de kullanırım zamanla yorumlarımı yazarım. 
Sevgiyle kalın ☺ ☺ ☺ 



Modalizalifess


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder