24 Şubat 2016 Çarşamba

GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMIZLEME SUYU

GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMIZLEME SUYU, hassas ciltler için üretilmiş. Makyajı temizler,  cildi rahatlatır ve arındırır.  Durulamaya gerek yoktur. Yüz, göz ve dudak için uygundur.  Parfüm içermez.  Dermakolojik ve oftalmolajik olarak test edilmiş. Tamamı 400 ml olan ürün yaklaşık 200 kez kullanım vaat ediyor. 



Eğer tek bir hareketle makyajınızı temizleyecek, ve etkili hızlı ve kolay kullanımlı bir ürün  arıyorsanız uygun bir üründür.  Farkı,  durulamaya gerek kalmadan yüz,  göz ve dudaktan tek bir hareketle makyajınızı temizlemede cildi rahatlatmada ve arındırırmada en kolay yollardan biridir.  GARNIER benzersiz teknolojisi ile makyajı temizler ve ciltteki kalıntılara mıknatıs gibi yapışır.  Sonuç tertemiz bir cilt. Rahatlatıcı formülü hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur.  GARNIER tamemen doğadan gelen aktif maddeler içerir.  Bu maddeler kalitelerini ve saflıklarını korumak üzere özel yöntemlerle elde edilir. Toleransı dermakolojik olarak test edilmiştir.  Etkinliği kanıtlanmıştır. 6m yani 6 aylık bir süresi var.  Benim ürün hakkına qörüșlerim ise bir yıldır kullanıyorum.  Ürün diger kullanmış olduğum makyaj temizleyicilere göre biraz daha hafif yapısı var yapış yapış yağlı bir his bırakmadan cildi rahatlatıyor.  Bazı temizleme ürünleri makyaji silse bile ciltte hafif kirli hissi veren kalıntılar bırakıyordu.  Ama bu üründe o hissi qörmedim.  Gayet göz makyajımı rahatlıkla çıkarıyor cildimide temizleyip rahatlatıyor.  Durumaya hissi olmuyor isterseniz tekrar bir cilt temizleme ürünü ile temizleyebilirsiniz. Genelde ben çok yüzüme bir makyaj uygulamam ama günün tozu kiri olduqu için sadece gözlerimdeki makyaji silip ardından bir temizleyici ile yıkarım :)  fondöten kullandığım zamanda yüzümdeki makyajida çıkarırım mutlaka. 


Kapak yapısını açıkçası ben çok beğenmedim neden dicek olursanız çok minik ve hafif kalmış yani en ufak bir darbede kırılabilir ki aldığım ilk ürün daha kullanmadan kapak kısmı kırıldı ve o kadar ürün boşa qitti çünkü sürekli hava alan bir ürünü kullanmak istemedim ikinciye aldım aynı hafta içinde onu daha dikkatli kullandım. Onun dışında büyük bir kutusu var çoook bereketli bir ürün uzun süre dayanıyor.  Zaten tek bir pamukta bir göz makyajı çıkarıyor o kadar uğraştırmıyor.  Jel veya süt olanları çok sevmiyorum ben bu ürün su şeklinde olması temizlik hissini bende %90 bıraktı. GARNIER'ın bu ürünüde oldukça memnuniyetle kullanıyorum.  Bittiğinde alır mıyım derseniz piyasadan kalkmaz ise tabiki alırım. :)  cildi arındırırmada temizlemede en önemli sıvı su yapıda olması beni çook memnun etti en önemli etkiside bunlar oldu kalıntı bırakmaması çok iyidi. Fiyatı ise 17-18 tl civarında var.  İndirimde alabilirsiniz. Sizde hafif bir temizleme suyu arıyorsanız.  Tavsiye ederim denemenizi



Modalizalifess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder